De koffieautomaat is de energiebron: Ook tijdens de maanden in de lente en zomer blijft de koffieautomaten zijn drankjes afleveren. Je zou verwachten dat de waterkoeler meer in trek zou zijn. Gedeeltelijk is dit ook wel zo, maar de fabrikanten van koffieautomaten zien juist in de zomermaanden flinke bestellingen. Vaak wordt het jaarlijks onderhoud in de zomermaanden uitgevoerd. Daarbij ruilen veel klanten de machine in voor een betere, snellere, energiezuinige of bonenautomaat. Uiteindelijk vinden steeds meer bedrijven de kwaliteit van de koffie belangrijk. Het niet alleen wat jezelf drinkt als organisatie, maar ook datgene wat je presenteert aan je bezoekende klanten of andere bezoekers. Feitelijk spreken we over imagobuilding. Heb je dan als bedrijf geen bonenautomaat, dan hoor je er eigenlijk niet bij. Wanneer de koffieautomaat is gekocht, kun je ook overstappen naar een andere leverancier van koffie. In het verleden werden veel koffieautomaten neergezet als bruikleen of in een vorm van huur. Daarbij was de klant verplicht om de koffie, suiker, melk, bekers, koekjes en andere randzaken af te nemen bij de leverancier. De kampioen hierin wat het voormalige Cafébar. Met de komst van de nieuwe investeerder en de vervanging van het management is hier een einde aan gekomen. Veel klanten die een bruikleen automaat hadden staan verbruikten te weinig. Hierdoor lopen de kosten voor de exploitatie te hoog op en liep de winstgevendheid terug. Met de komst van de nieuwe naam Autobar is het gedaan met al deze verkapte vormen van sponsoring. Klanten moeten rendabel zijn en anders kunnen ze beter bij de concurrent gaan kopen. De meeste concurrenten hanteren al jaren het principe van betalen, dus de verwende klant moet ook daar betalen. Overigens worden de koffieautomaten steeds intelligenter en bieden ze een variëteit aan mogelijkheden. Een gewoon kopje koffie is eigenlijk te simpel voor een moderne koffieautomaat. Caffe Latte, wienermelange, cappucino het is allemaal mogelijk.
De koffieautomaat is de energiebron:
ReplyDeleteOok tijdens de maanden in de lente en zomer blijft de koffieautomaten zijn drankjes afleveren. Je zou verwachten dat de waterkoeler meer in trek zou zijn. Gedeeltelijk is dit ook wel zo, maar de fabrikanten van koffieautomaten zien juist in de zomermaanden flinke bestellingen. Vaak wordt het jaarlijks onderhoud in de zomermaanden uitgevoerd. Daarbij ruilen veel klanten de machine in voor een betere, snellere, energiezuinige of bonenautomaat. Uiteindelijk vinden steeds meer bedrijven de kwaliteit van de koffie belangrijk. Het niet alleen wat jezelf drinkt als organisatie, maar ook datgene wat je presenteert aan je bezoekende klanten of andere bezoekers. Feitelijk spreken we over imagobuilding. Heb je dan als bedrijf geen bonenautomaat, dan hoor je er eigenlijk niet bij. Wanneer de koffieautomaat is gekocht, kun je ook overstappen naar een andere leverancier van koffie. In het verleden werden veel koffieautomaten neergezet als bruikleen of in een vorm van huur. Daarbij was de klant verplicht om de koffie, suiker, melk, bekers, koekjes en andere randzaken af te nemen bij de leverancier. De kampioen hierin wat het voormalige Cafébar. Met de komst van de nieuwe investeerder en de vervanging van het management is hier een einde aan gekomen. Veel klanten die een bruikleen automaat hadden staan verbruikten te weinig. Hierdoor lopen de kosten voor de exploitatie te hoog op en liep de winstgevendheid terug. Met de komst van de nieuwe naam Autobar is het gedaan met al deze verkapte vormen van sponsoring. Klanten moeten rendabel zijn en anders kunnen ze beter bij de concurrent gaan kopen. De meeste concurrenten hanteren al jaren het principe van betalen, dus de verwende klant moet ook daar betalen. Overigens worden de koffieautomaten steeds intelligenter en bieden ze een variëteit aan mogelijkheden. Een gewoon kopje koffie is eigenlijk te simpel voor een moderne koffieautomaat. Caffe Latte, wienermelange, cappucino het is allemaal mogelijk.
Website: http://uwbeste.nl/koffieautomaat